onsdag 4. mars 2015

Årsmøte for Apocrypha rollespillforening 2015

Tid: Søndag 22. februar 2015 kl. 13.00
Sted: Drøbak
Tilstede: Birger, Trym, Morten, Mariann, Kaia

§ 3 Årsmøtet er Apocryphas øverste organ og skal avholdes hvert medlemsår. Styret innkaller til årsmøte med minst to ukers varsel. På årsmøtet deltar alle medlemmer som har betalt medlemskontigenten i forkant av møtet, med tale-, forslags- og stemmerett. Følgende saker skal alltid tas opp på årsmøtet: 1. Valg av møteleder og referent. 2. Årsmelding fra styret- 3. Vedtektsendringer. 4. Valg av leder og styremedlemmer.

Saksliste:
  1. Godkjenne de stemmeberettigede
    Vedtak: De fremmøtte er godkjent som stemmeberettige.
  2. Godkjenne innkallingen og sakslisten
    Vedtak: Innkallingen og sakslisten godkjennes.
  3. Velge dirigent, sekretær samt 2 representanter til å underskrive protokollen
    Vedtak: Dirigent - Kaia, Sekretær - Birger, 2 Representanter til å underskrive protokollen - Birger & Mariann.
  4. Årsmelding
    Årsmeldingen ble lagt frem.
  5. Vedtektsendringer
    Ingen endringer foreslått.
  6. Behandle medlemskontigent. (kr 50 per 2014)
    Vedtak: Beholdes på 50 kr.
  7. Økonomi
    1. Årsoppgjør 2014
      Gjennomgått
    2. Behandle budsjett
      Vi skal skjerpe oss i 2015
    3. Bankkonto
      Vedtak: Vi skal opprette egen konto i steden for å ha det i Hyperion på grunn av økte utgifter.
  8. Behandle innkomne forslag og saker.
    1. Regning for transport til/fra årsmøtet samt mat.
      Vedtak: Foreningen betaler utgiftene knyttet til årsmøtet.
    2. Organisasjon-byråkrati
      Vedtak: Vi registerer oss som frivillig organisasjon på Brønnøysundregisterne på frivillighetsregisteret. Dette vil gi oss et organisasjonsnummer og mulighet for å opprette egen bankkonto.
    3. Logo
      Vedtak: Vi gjennopptar logoprosjektet, Kaia lager utkast.
    4. Lage hjemmeside til foreningen
      Vedtak: Vi oppretter "hjemmeside" på bloggen tilknyttet organisasjonsmailen.
    5. Byggegruppe
      Vedtak: Leder for byggegruppe er nå et verv i styret og velges deretter.
      - Wilhelm lover igjen å være på 50% av møtene. Brudd av dette løftet medfører inngame straff.
    6. PR-ansvarlig
      Vedtak: PR-ansvarlig opprettes som et verv i styret og velges deretter. PR-ansvarlig skal drifte nettsiden og se etter muligheter for å rekruttere nye medlemmer.
    7. Arrangementsansvarlig
      Vedtak: Arrangementsansvarlig er ansvarlig for å arrangere minst 2 årlige sosialiseringer som ikke bare er spillinger. Dette er et verv i styret og velges deretter.
    8. Rekrutteringsstrategi
      Vedtak: Stand på Desucon, Mariann skal rekruttere venner.
  9. Foreta valg av leder, nestleder samt 3 styremedlemmer som vervene Byggeleder, PR-ansvarlig og arrangementsansvarlig.
    Vedtak: Leder: Kaia, Nestleder: Birger, Byggeleder: Trym, PR-ansvarlig, Arrangementsansvarlig: Morten
Møtet hevet kl 15:10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar